Conform Ordonantei nr. 130/2000 (actualizata de OUG 34/4.06.2014) privind regimul juridic al contractelor la distanta “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului“.

SC Ecoparchet Sib SRL va ofera posibilitatea de a returna produsele in termen de 15 zile lucratoare, dupa o anuntare in prealabil la adresa de email: office @ valserv.ro sau la telefon: 0752 043 303

Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:

  • Produse uzate sau deteriorate.
  • Produsele care nu se afla in ambalajul original

 

Procedura de denuntare si retur:

PASUL 1

Returnarea se face anuntand in prealabil intentia de retur printr-o sesizare scrisa sau verbala prin una din cele 3 modalitati:

  • la adresa de  email office @ valserv.ro
  • la numarul de telefon 0752 043 303
  • prin posta/curier sau orice altă modalitate de transport la adresa str. Str. Doamna Stanca nr 9, Selimbar, Jud. Sibiu. 

PASUL 2

Un operator Ecoparchet Sib va face o solicitare de preluare a coletului retur de la adresa clientului, de catre firma de curierat cu care colaboram.
În urma discuției cu departamentul de Relatii cu Clientii se va stabili o zi, respectiv o adresa de la care curierul va prelua coletul pentru retur.

PASUL 3

Clientul predă curierului produsul in ambalajul original împreună cu toate documentele primite inițial.

PASUL 4

Suma achitata initial de client va fi rambursata prin transfer bancar, in 14 zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur la sediul Ecoparchet Sib impreuna cu scrisoarea de denuntare. Din aceasta suma se vor retine taxele de transport aferente returului.
Cheltuielile de transport vor fi achitate integral de catre client.

Alte observații:

Se accepta returul numai in termen de 15 zile de la primirea coletului.
In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.

Colet returnat fara anunt in prealabil
In cazul în care nu se respectă procedura de returnare, iar clientul trimite coletul retur fără anunț în prealabil, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul.
In situatia in care un colet care a fost expediat de catre Ecoparchet Sib nu este acceptat de catre destinatar fără un motiv invocat și fără anunțarea în prealabil prin orice modalitate de contact: telefon, email, chat support, etc se vor dispune următoarele măsuri:
în contul de client va rămâne activă doar modalitatea de plată online cu cardul pentru următoarele comenzi plasate.
SC Ecoparchet Sib SRL va incerca intotdeauna sa rezolve orice sesizare pe cale amiabila, prin intelegere intre cele doua parti. In acest sens va punem la dispozitie o adresa de email spre care puteti directiona orice  sesizare sau reclamatie la care va vom raspunde in maxim 10 zile calendaristice: office @ valserv.ro.
In cazul in care acest lucru nu este posibil, se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor judecatoresti din Sibiu.

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. In momentul cumpararii si lansarii comenzii, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.

Close
Live Support
Live Support
Luni-Vineri: 09-18
Live Support
Salut! Cu ce te putem ajuta?
20:11
Whatsapp